Hulp nodig bij u 
online aankoop? 
32 (0) 479 71 42 14

callcenter

SNEL U VRAAG VIA
WHATSAPP


   

Tevredenheidsscore: 4.5
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Na 5 jaar heb ik online een nieuwe hoes voor onze parasol besteld. Opnieuw is de levering zeer snel en met per...

Beoordelingen


    


Garantie tuinmeubelen

Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik, vallen niet onder de garantie. 

 
--------------------------------------------------------------------------------
 
Wanneer kan een product teruggestuurd worden voor garantie?


 •U bent in het bezit van een geldig aankoopbewijs en het product is niet ouder dan twee jaar (of overeenstemmend met de garantietermijn van het product).
 •Het artikel is niet beschadigd of kapot gegaan door: foutief gebruik of foutief gebruik door derden.
 
--------------------------------------------------------------------------------

 
 
Wat valt er onder de garantie?
 
Mocht u een klacht hebben over het gekochte product dan kan dit onder de garantie vallen. Over het algemeen vallen de volgende mankementen binnen de garantie:
 •materiaalfouten (6 maand)
 •fabricagefouten (6 maand)

 
--------------------------------------------------------------------------------

 
 
De volgende punten vallen meestal buiten de garantie:
 
Schade door verkeerd gebruik of onachtzaamheid kan buiten de garantie vallen. Wij vragen u altijd om uw klacht aan te melden en zoeken samen met u naar een goede oplossing. Voorbeelden kunnen zijn;
 •ongevallen
 •krassen
 •blootstelling aan extreme temperaturen
 •oplosmiddelen
 •zuren
 •of normale slijtage
 
 
--------------------------------------------------------------------------------

 
 
Garantie & klachten - Wat moet u doen?
 
Als u een klacht wilt melden en aanspraak wilt maken op uw garantie dan werkt dit als volgt. U kunt uw klacht aanmelden door een e-mail te sturen naar: info@relaxgarden.be
Wij verzoeken u nadrukkelijk de volgende gegevens in uw mail te vermelden :
 •Uw naam, factuuradres, postcode, woonplaats, telefoonnummer.
 •De datum van ontvangst van uw bestelling.
 •Een beschrijving van de klacht.
 •Eén of meerdere foto’s van de klacht (max. 5MB per mail).
 
U kunt binnen drie werkdagen een reactie van de service afdeling verwachten. De service afdeling beoordeelt de klacht en zal u informeren over de oplossing.

Powered by EasyWebshop